Thursday, September 20, 2018

DARI RIBUAN PENGAKUAN PENGGUNA SUSU C2JOY


MENGAPA SUSU C2JOY DIKLASIFIKASIKAN SEBAGAI MAKANAN

 SUSU C2JOY sememangnya diklasifikasikan dibawah akta makanan, BUKAN suplemen mahupun ubat. Ini adalah kerana ramuan utama nya adalah KALSIUM DAN KOLOSTRUM. Kedua duanya adalah natural/asli dan tidak dicampur dengan bahan2 lain, pewarna, bahan kimia dan lain2. KALSIUM C2JOY diambil dari kilang pengeluar kalsium terbesar dunia bertempat di USA iaitu GLANBIA dimana ujian makmal mengesahkan komposisi kalsium nya adalah 99.9% sama dengan komposisi tulang manusia. 

Ramuan kedua C2JOY yg special adalah KOLOSTRUM iaitu SUSU AWAL LEMBU yg diambil seawal 0 - 6 jam ibu lembu itu melahirkan anak. Kandungan kolostrum seawal 0-6 jam menjadikan C2JOY sangat efektif terutama kepada pesakit arthritis, sendi, sengal urat, pembentukan tulang, dan meningkatkan tahap imunisasi kepada kita. Malah kandungan laktos dalam kolostrum seawal 0-6 jam sangat sedikit menjadikan ianya selamat untuk diminum oleh golongan LACTOSE INTOLERANCE. 

1 SACHET C2JOY sudah bersamaan 4 GELAS SUSU PREMIUM DEWASA! Untuk kekalkan kesihatan yg optimum cukup 1 sachet sehari dan 2 sachet sehari untuk rawatan pemulihan dari mereka yg ada penyakit.


PENGAKUAN PENGGUNA SUSU C2JOY 

No comments:

Post a Comment